4 kwietnia Tradis łączy się z Eurocash S.A. i zmienia się w Eurocash Dystrybucja

Tradis

-> Dlaczego warto? -> Nasi pracownicy

Nasżą firme tworzymy My - pracownicy.

Jacy jesteśmy?

Otwarci, pomysłowi, pracowici. Cenimy współpracę, umiejętność dzielenia się swoją wiedzą i doświadczeniem.
Razem tworzymy dynamiczny, profesjonalny zespół.

Poznaj nas bliżej... Oto niektórzy z nas....

Grażyna Mrówka - Specjalista ds. Rozliczeń, Makroregion Centrum
To nieprawda, że kobiety po 40-tce nie mają szans na karierę i rozwój zawodowy. Ja, Grażyna Mrówka jestem tego najlepszym przykładem.
Moje początki to AB CENTRUM- BOK, potem BOS S.A.- dział reklamacji i w końcu TRADIS- dział rozliczeń i stanowisko Specjalisty ds. Rozliczeń. Pracowałam na zaufanie i opinię 7 lat, które zaskutkowały tytułem Pracownika Roku 2005.
Trzy lata później dostałam awans i szansę sprawdzenia się w Dziale Rozliczeń w Makroregionie Centrum.
Do moich obowiązków służbowych należy: zakładanie promocji i ich rozliczanie, wystawianie faktur marketingowych i ewentualnych korekt. Dbam również o dobre relacje i kontakty z przedstawicielami firm współpracujących
z Tradis. Moja praca to przede wszystkim brak nudy i monotonii a każdy dzień to nowy dzień w firmie TRADIS.

Łukasz Pełka - Menadżer Kategorii, Makroregion Południowy Wschód
Grupę Handlową Emperia poznałem jeszcze w czasie studiów. Jako student socjologii wraz z Kołem Naukowym Studentów Socjologii UMCS zrealizowałem badania marketingowe dla Działu Marketingu Stokrotki. Natomiast na 5 roku studiów odbyłem praktyki również w Dziale Marketingu Stokrotki.
Wraz z końcem mojej nauki zdecydowałem się aplikować na stanowisko Kupca. Po długim i wyczerpującym procesie rekrutacji pod koniec lipca 2007 zostałem pracownikiem Działu Zakupów Eldorado. W ciągu tych kilkunastu miesięcy Eldorado stało się Makroregionem Tradis, a ja zdobyłem doświadczenie jako handlowiec.
Pracując w Dziale Zakupów mam możliwość rozwoju swoich zdolności negocjacyjnych
i interpersonalnych w codzienny kontaktach z moimi kontrahentami. Dział Zakupów to młody i dynamiczny zespół, w którym zmiana ma charakter permanentny. Uważam, że jest to jeden
z największych atutów firmy.

Sławek Gałat - Kierowca -Centrum Dystrybucji Lublin, Makroregion Południowy Wschód
Jestem zatrudniony jako Kierowca. Ludzie przychodzili i odchodzili, ja pozostaję wierny firmie już 13 lat. Przygodę z Eldorado, obecnie Tradis Sp. z o.o. rozpocząłem w styczniu 1996 roku. Praca nie należała do najprostszych. Stopniowo poprzez wprowadzanie w firmie coraz to nowszych i bardziej dostosowanych do naszych potrzeb aut, praca stawała się coraz łatwiejsza i lżejsza. Pracę zaczynałem jako kierowca najmniejszych samochodów. Poprzez systematyczną, punktualną i uczciwą postawę przechodziłem na coraz większe auta. Obecnie jeżdżę największymi. Jestem świadkiem rozrastania się firmy w olbrzymią potęgę. Mam nadzieję, że moja przygoda z firmą potrwa jak najdłużej i będzie równie owocna jak do tej pory.

Jacek Kozak - Dyrektor ds. Zakupu Makroregionu Południowy-Wschód
Z firmą związany jestem od początku czyli od 1990 roku.18 lat temu pracowało 8 pracowników, nie mieliśmy programu magazynowego, zamówienia wpisywaliśmy do zwykłego zeszytu. W tamtym czasie robiliśmy wszystko tzn. od przyjęcia dostawy po wydanie towaru. Po kilku latach pracy awansowałem na stanowisko Dyrektora Zakupów a następnie w wyniku reorganizacji Działu Zakupów objąłem stanowisko Dyrektora Handlowego sieci sklepów Groszek. Był to bardzo ważny etap w moim rozwoju zawodowym, zdobyłem doświadczenie w obszarze detalu. Negocjowałem umowy z producentami, współuczestniczyłem przy organizacji akcji promocyjnych sieci sklepów. Od roku 2006 do marca 2010 roku obejmowałem stanowisko Dyrektora Kategorii. Zajmowałem się negocjowaniem i renegocjowaniem umów
z czołowymi producentami holdingowymi w kategorii, oraz zarządzaniem asortymentem. Obecnie do moich głównych zadań należy zarządzanie Działem Zakupów Makroregionu, realizacja celów wartościowych i jakościowych w zarządzanym obszarze,zarządzanie ceną C&C oraz ceną serwisową dla towarów Makroregionu, badanie i rozwijanie istniejących oraz nowych kategorii,wdrażanie i realizacja polityki zarządzania asortymentem w Makroregionie.
Prywatnie jestem miłośnikiem dobrej kuchni, sam gotuję ale także wyszukuję miejsca, w których mogę delektować się dobrym smakiem kuchni. Poza tym lubię aktywny tryb życia, kontakt z przyrodą. Moim cichym marzeniem jest wydanie własnego atlasu grzybów, które fotografuję w wolnym czasie.

Mariusz Szymkiewicz- Kierownik Zmiany- Oddział Radom, Makroregion Południowy-Wschód
Witam wszystkich, nazywam się Mariusz Szymkiewicz. W firmie ELDORADO SA obecnie TRADIS
Sp. z o.o. oddział RADOM pracuję od początku czyli 14 czerwca 2002r. Zaczynałem jako Kierowca. Nasz tabor liczył 2 samochody i 3 kierowców. Oddział rozwijał się bardzo szybko, przybywało coraz więcej klientów serwisowych a wraz z nimi więcej zamówień. Z biegiem czasu dostaliśmy jeszcze jeden samochód i nowy etat kierowcy. 6 lutego 2006r. dostałem awans na Kierownika Zmiany. Było to dla mnie bardzo dużym zaskoczeniem, a jednocześnie wielkim wyzwaniem. Myślałem, że sobie z tym nie poradzę, ale z pomocą moich przełożonych udało mi się sprostać powierzonym mi obowiązkom. Obecnie w Oddziale zajmuję się logistyką, transportem, który liczy 9 kierowców obsługujących
5 samochodów, planuję trasy wywozu, prowadzę ewidencję czasu pracy kierowców. Ponadto zajmuję się organizacją pracy na magazynie podczas swojej zmiany. Jeżeli chodzi o atmosferę w pracy jest bardzo przyjazna i koleżeńska, ponieważ współpracujemy ze sobą od 6 lat jesteśmy zgraną ekipą....

Bartłomiej Kosicki- Menadżer ds. Promocji, Centrala
W lutym 2005r. trafiłem do Działu Marketingu Eldorado. W tym czasie uczestniczyłem niemal
w każdym istotnym projekcie marketingowym naszej spółki. Rok pracy na stanowisku Specjalisty zaowocował awansem na stanowisko Menadżera. Od sierpnia objąłem stanowisko Menadżera
ds. Promocji w Centrali Tradis. W tzw. międzyczasie wygrałem konkurs na nazwę Grupy Handlowej oraz przygotowałem i wdrożyłem Program Partnerski eProfit, który jest teraz „moją wizytówką” w firmie. Poza pracą realizuję się jako mąż Asi oraz tato 4-letniej Dominiki. Rowerowe wycieczki to nasz rodzinny sposób na spędzanie wolnego czasu. Moim hobby, a zarazem pasją, która trwa już niemal dwie dekady, jest film i produkcja filmowa. Nawet moja praca magisterska dotyczyła tej tematyki. Ponad 6 tys. obejrzanych filmów to bogaty dorobek spisany w oryginalny i uporządkowany sposób. Lubię się chwalić tą niecodzienną ewidencją- Ci, którzy odwiedzili mój dom, wiedzą co mam na myśli :-)
 

Ewa Pruszkowska- Kierownik Działu Rozliczeń, Centrala
Moja przygoda z firmą Tradis (wówczas Eldorado) zaczęła się 12 lat temu w Dziale Emisji Towaru pod wodzą nieocenionego przełożonego. Potem była tzn. „zsyłka na Syberię”, czyli praca w oddziale Chłodnia zwanym „Szczupakami”, gdzie zajmowałam się redystrybucją towarów schładzanych na filie
i zgłębiałam wiedzę o firmie. Kolejnym 4-letnim etapem było przejście do Działu Zakupów Chłodnia.
W 2003 roku przyjęłam obowiązki Asystentki Dyrektora Handlowego. To był dla mnie czas wytężonej pracy i nauki. Dzięki świeżemu spojrzeniu nowego Dyrektora na nowo odkryłam nasze Eldorado:) wraz z wydzieleniem ze struktur firmy nowego Działu zostało mi powierzone poprowadzenie Działu Rozliczeń. W gronie świetnych dziewczyn i jednego rodzynka praca ta była wielką przyjemnością. Obecnie razem z wydzieleniem struktur centralnych naszej spółki Tradis, moim nowym wyzwaniem jest zbudowanie Centralnego Działu Rozliczeń w głównej mierze odpowiedzialnego za właściwy podział pieniędzy z bonusów dla wszystkich Makroregionów. Prywatnie jestem mamą 2, 5 letniego Tomka, który zajmuje mi cały wolny czas i jest moim największym życiowym hobby.

Michał Łozicki - Straszy Specjalista ds. Marketingu, Centrala
Wszystko zaczęło, się w 2005 roku, kiedy to jeszcze na IV roku studiów, moja uwagę na korytarzu uczelni, zwrócił plakat Biura Karier „Najlepsi u Najlepszych” – to trwający do dziś program płatnych staży studenckich w największych firmach Lubelszczyzny. Zainteresowany, odnalazłem na stronie internetowej zadanie zgłoszone przez (wtedy jeszcze) Eldorado i napisałem pracę na temat lojalności klientów względem dystrybutora. Potem wszystko potoczyło się dosyć szybko. Zaproszono mnie na rozmowę do firmy i po niespełna 6 tygodniach meldowałem się w mojej pierwszej tak poważnej pracy.
Po zakończeniu stażu, mój ówczesny przełożony (chyba zadowolony ze współpracy ze mną) zaproponował najpierw pracę w niepełnym wymiarze godzin, a po tym jak się obroniłem zatrudniono mnie na stałe, powierzając stanowisko Asystenta ds. Marketingu.
Po niespełna roku awansowano mnie na Specjalistę przydzielając jednocześnie co raz poważniejsze i obszerniejsze obowiązki. Trzy lata jak tu jestem, minęły jak z bicza trzasnął. Niebawem zmieniam zakres obowiązków. Ze struktur Makroregionu zaproszono mnie do Centrali firmy gdzie będę pracował przy koordynacji i ujednolicaniu działań wszystkich 6 Makroregionów w pionie Promocji
i Marketingu.

Izabela Kawka -Asystent ds. Administracji -Oddział Biała Podlaska, Makroregion Południowy-Wschód
Pracę w Tradis Sp. z o. o (wówczas Eldorado S.A.) rozpoczęłam w maju 2003 roku. Wybrałam pracę w Tradis, ponieważ jest to prężnie działająca spółka, która daje duże możliwości rozwoju. Przez pierwsze 2 lata pracowałam na stanowisku Fakturzystki, później zostałam Kasjerką. W maju 2008 roku awansowałam na stanowisko Asystenta ds. Administracji. Na nowym stanowisku jestem odpowiedzialna za ewidencję czasu pracy, jak również za zamówienia artykułów biurowych. Do moich obowiązków należy także prowadzenie listy obecności i spraw kadrowych w oddziale. Obecnie nie mam zbyt dużo wolnego czasu, ponieważ ciągle się dokształcam, ale każdą wolną chwilę poświęcam na czynny wypoczynek. Piesze wędrówki lub jazda rowerem, to najlepsze formy rekreacji.

Joanna Małecka - Specjalista ds. Rozliczeń, Makroregion Centrum
Pracę w firmie zaczęłam dwa lata temu w Dziale Obsługi Klienta. Jako studentka przyszłam
z nastawieniem „to tylko dorywczo”. Ale.. -poznałam ludzi, zasady funkcjonowania firmy- spodobało mi się i zostałam. Po roku pracowałam już w Dziale Reklamacji. Teraz, w związku ze zmianami organizacyjnymi, powstał Makroregion Centrum, a wraz z nim stanowisko Specjalisty ds. Rozliczeń które obecnie zajmuję. Cieszę się ponieważ praca w tym dziale to dla młodej osoby szansa na zdobycie ciekawego doświadczenia. Do moich obowiązków m.in. należy zakładanie promocji, rozliczanie akcji promocyjnych, wystawianie faktur, korekt a także współpraca i dbanie o dobry kontakt i relacje z naszymi klientami. Codziennie spotykam się z nowymi sytuacjami, dzięki którym poszerzam swoje umiejętności i kwalifikacje zawodowe.

Mariusz Vogel -Kierownik Zmiany, Oddział Łódź, Makroregion Centrum
Współpracę z firmą Grupie Handlowej Emperia rozpocząłem w sierpniu 2004 r. (wcześniej jako Eldorado S.A) na stanowisku Magazyniera. Do moich obowiązków należało m.in. przyjmowanie dostaw, wydawanie towarów według zamówień, konfekcjonowanie wyrobów oraz profesjonalną obsługę klienta. Moją pracę i zaangażowanie zauważone i doceniono w lipcu 2006 roku. Otrzymałem propozycję awansu na stanowisko Kierownika Zmiany. Obecnie odpowiadam za pracę kilkunastoosobowej grupy pracowników. Należy do mnie odpowiednie zaplanowanie dnia pracy, dozór nad przyjmowaniem dostaw oraz wszelkie prace logistyczne.

Małgorzata Zdun - Asystentka ds. Marketingu, Oddział Łódź, Makroregion Centrum
Od lipca 2006 roku jestem pracownikiem Tradis Sp. z o. o na stanowisku Pracownika Obsługi Klienta Cash & Carry. Do moich podstawowych obowiązków m.in. należy obsługa klienta.
Dyrekcja doceniając moje predyspozycje wyznaczyła mnie odpowiedzialną za wizualizację hali. Od stycznia 2008 roku pełnię funkcję Asystenta ds. Marketingu, która sprawia mi dodatkową satysfakcję. Chociaż zakres moich obowiązków jest niemały to ułatwia zakupy klientom, a w szczególności poprawia estetykę hali sprzedażowej.

Beata Protasiewicz- Specjalista ds. Logistyki, Centrala
W czerwcu 2007 roku obroniłam pracę magisterską i od razu postanowiłam podjąć trud szukania pracy.
Ofertę pracy w Dziale Logistyki znalazłam w Internecie, zdecydowałam się odpowiedzieć na nią, już po niespełna dwóch tygodniach od złożenia swojej aplikacji przeszłam cały proces rekrutacji i otrzymałam propozycję pracy na stanowisku Asystent ds. Logistyki.
W wyniku konsolidacji spółek dystrybucyjnych działających w Grupie Handlowej w maju 2008 roku Dział Logistyki przeszedł w struktury Centrali Spółki Tradis, której od tego momentu stałam się pracownikiem. W swojej pracy jestem odpowiedzialna za obszar logistyki będący na styku z klientem. Zajmuję się zarządzaniem dostawą i monitorowaniem jakości obsługi klienta końcowego.
Atmosfera pracy w firmie a w szczególności w Dziale Logistyki jest niepodważalnym atutem pracy w tej firmie. Zawsze mogę liczyć na pomoc kolegów i koleżanek z działu co było dla mnie szczególnie ważne w pierwszych miesiącach pracy.

Jacek Buczek- Kierownik Centralnego Działu Zamówień, Centrala
Z firmą związany jestem od 2004 roku, kiedy to rozpocząłem pracę w dziale Zakupów ówczesnego Eldorado. Przez trzy lata pracowałem na stanowisku Menadżera ds. Zakupów. Na początku roku 2007 rozpocząłem pracę na stanowisku Menadżera Kategorii. Pracowałem na stanowisku Kierownika Wsparcia Zakupów w Centrali Tradis. Byłem odpowiedzialny za wsparcie dla Działu Zakupów we wdrażanych Centrach Dystrybucji. Prowadziłem między innymi szkolenia z obsługi systemu informatycznego oraz audyty we wdrożeniach już Centrach i opracowywałem standardy pracy Działu Zakupów. Od marca 2009 r. pracuję na stanowisku Kierownika Projektu. Wolny czas najchętniej spędzam z żoną Justyną i przyjaciółmi. Preferujemy wycieczki poza miasto, a w zimie jazdę na nartach. Moje zainteresowania skierowane są w stronę historii starożytnego Rzymu i strategii wojennych tamtego okresu Lubię obejrzeć dobry film, szczególnie polski.

Robert Rak- Regionalny Kierownik Logistyki, Centrala
Pracę zacząłem w 1995 r. jeszcze w hurtowni Mad – Max na stanowisku Magazyniera , gdzie poznałem od podstaw wszystkie procesy magazynowe. Pod koniec roku 1996 zaproponowano mi stanowisko kierownika zmiany . Po połączeniu się spółek (wtedy jeszcze ) Eldorado i Mad – Max przeszedłem do Eldorado na tym samym stanowisku . Przez kolejne lata pracując jako Kierownik Zmiany w Centrum Dystrybucji czynnie uczestniczyłem w rozwoju narzędzi które pozwalały nam podnosić jakość i efektywność naszej codziennej pracy . Mój kolejny rozwój zawodowy to rok 2004 gdzie zdobyte dotąd doświadczenie wykorzystałem pełniąc obowiązki Kierownika Logistyki w Krakowie gdzie pracowałem prawie rok . Po powrocie do Lublina zaproponowano mi stanowisko w nowo tworzonym Dziale Operacyjnym Asystenta Kierownika Logistyki gdzie byłem odpowiedzialny za logistykę we wszystkich oddziałach Regionu Południowy - Wschód .Od momentu konsolidacji z innymi spółkami zaproponowano mi udział w tym jakże poważnym i istotnym przedsięwzięciu . Objąłem stanowisko Menadżera ds. Wdrożeń w dziale Integracji i Rozwoju.
Obecnie jestem Regionalnym Kierownikiem Logistyki w Tradis Sp. z. o. o .
Dzięki wspaniałym współpracownikom z jakimi miałem i mam przyjemność pracować przez ponad 13 lat rozwijam się zawodowo otrzymując coraz to nowe wyzwania i obowiązki.

Emilian Dziatkowski - Starszy Magazynier, Centrum Dystrybucji Lublin, Makroregion Południowy-Wschód
We wrześniu 2006 roku zostałem zatrudniony w firmie Tradis Sp. z o.o. (poprzednia nazwa firmy Eldorado S.A.) w Dziale Gospodarki Magazynowej na stanowisku Sektorowy. Swoje obowiązki staram się wykonywać rzetelnie, uczciwie i sumiennie, by sprostać zadaniom, które mi powierzono. Po pewnym czasie moja praca została doceniona przez moich przełożonych. Dostałem awans na Starszego Magazyniera, za dobre wyniki w pracy, z czego jestem bardzo zadowolony.
Chociaż pracuję krótko w tej firmie, widzę jej błyskawiczny rozwój poprzez rozbudowę  i unowocześnianie firmy, oraz otwieranie nowych oddziałów w innych miejscowościach. Sam nawet uczestniczyłem w otwarciu Centrum Dystrybucji Wrocław, będąc w delegacji z innymi pracownikami. Pozwoliło mi to nabrać większego doświadczenia w mojej pracy, oraz przekazać swoją wiedzę innym. Mimo ciężkiej III zmianowej pracy, jestem zadowolony z tego co robię.
W przyszłości postaram się sprostać nowym wyzwaniom, jakie będzie przede mną stawiać moja firma. Poza pracą staram się swój wolny czas pożytecznie wykorzystać: gram w piłkę nożną, chodzę na basen i uczestniczę w wyjazdach turystycznych.