4 kwietnia Tradis łączy się z Eurocash S.A. i zmienia się w Eurocash Dystrybucja

Tradis

-> Satysfakcja klienta

SATYSFAKCJA GWARANTOWANA !

Zadowolenie klienta jest naszym priorytetem, dlatego Tradis od 2010 r. prowadzi regularny monitoring satysfakcji klienta w trzech najważniejszych obaszarach: handlowym, logistyce i obsłudze klienta. Zbieramy opinie dotyczące funkcjonowania zarówno samoobsługowych hal Cash & Carry, jak i oddziałów serwisowych, dowożących towar bezpośrednio do klienta. Dzięki zdobytej wiedzy możemy jeszcze lepiej rozumieć potrzeby polskich kupców i stale podnosić jakość naszych usług.

PONAD 80% ZADOWOLONYCH KLIENTÓW

Wyniki badań przeprowadzonych w III kwartale 2010 roku pokazały, że ponad 80% ankietowanych pozytywnie ocenia współpracę z Tradisem. Klienci są zadowoleni z rozwiązań logistycznych, kompetentnej obsługi przez pracowników oraz szerokiej oferty asortymentowej. Tradis spełnia oczekiwania klientów - 89% klientów serwisu oraz 93% klientów Cash & Carry poleca Tradis klientom innych hurtowni FMCG. 

SOLIDNY DOSTAWCA

Dla właścicieli sklepów, którym dostarczamy towar, szczególnie ważna jest jakość i terminowość dostaw. Dlatego podejmujemy działania, które mają na celu utrzymanie wysokiego poziomu satysfakcji w tych obszarach.
Nasze starania zostały zauważone przez klientów - jakość dostaw pozytywnie ocenia aż 90% ankietowanych, a terminowość - 81%.  


NOWOCZESNE ROZWI?ZANIA

Klienci serwisu przykładają dużą wagę do wszelkich rozwiązań usprawniających proces zamówień i realizacji dostaw, dlatego cenią także autorską platformę Tradisu eHurtownia. Umożliwia ona na szybkie składanie zamówień drogą internetową, dając dostęp do aktualnej oferty handlowej Tradisu, 24 godziny na dobę, przez 365 dni w roku. Teraz eHurtownia jest dostępna także poprzez smartfon lub tablet, za pomocą aplikacji Mobiz_Tradis.

 OBSŁUGA NA NAJWY?SZYM POZIOMIE  

Kompetentna i miła obsługa to podstawa do budowania dobrych relacji z klientem. Właściciele sklepów od pracowników hurtowni oczekują profesjonalizmu, znajomości oferty handlowej oraz umiejętności doradzania. Wyniki badań satysfakcji pokazały, że załoga Tradisu spełnia te oczekiwania – 96% kupców zaopatrujących się w kanale Cash & Carry to klienci zadowoleni z obsługi w hali i w BOK-ach, a w serwisie aż 92% klientów pozytywnie ocenia współpracę z przedstawicielami handlowymi Tradisu.

 

OFERTA NA MIAR? POTRZEB KLIENTA

Szeroka oferta asortymentowa, dopasowana do potrzeb rynku to, zdaniem klientów, kolejny atut Tradisu. Wyniki badania pokazały, że zarówno kupcy korzystający z serwisu, jak i zaopatrujący się w halach Cash & Carry, są zadowoleni z naszej oferty, co przełożyło się na wysokie oceny w badaniu (4,76 w serwisie i 4,53 w C&C w skali 1-5). Dzięki szerokiej ofercie asortymentowej Tradisu właściciele sklepów mogą zaopatrzyć swoje placówki w produkty, po które najczęściej sięgają klienci.

 
Podawane wyniki pochodzą z Ogólnopolskiego Badania Satysfakcji Klientów przeprowadzonego w III kwartale 2010 roku. Badanie ilościowe oparte na losowej, reprezentatywnej próbie 4.235 klientów (1.603 w kanale Cash & Carry i 2.632 w kanale Serwisowym) zostało zrealizowane za pomocą wywiadów telefonicznych CATI z wykorzystaniem standaryzowanego kwestionariusza.